DOPRAVA
Pokud se rozhodnete pro zaslání objednávky na adresu, můžete si vybrat mezi těmito způsoby dopravy v závislosti na objednaných produktech (jestli daný způsob dopravy umožňuje přepravu objednaných produktů). Nepovolený typ dopravy nelze v košíku vybrat.
V případě rozdělení zakázky do více objednávek (z důvodu výrobního procesu) se účtuje pouze jeden poplatek za dopravu.
CENA, TYP a ČAS DOPRAVYCo dělat při přebírání balíku?Převzali jste poškozenou zásilku?
Cena a čas dopravy
Doprava | Čas dopravy* | Poplatek za dobírku | Zaslání balíku |
---|---|---|---|
Česká pošta - obálka | 2dny | 40,- | 90,- |
Spedice PPL | 1den | 40,- | 150,- |
Spedice DPD | 1den | 40,- | 190,- |
Česká pošta - balík do ruky | 2dny | 40,- | 160,- |
Zásilkovna CZ |
1den | 40,- | 80,- |
Zásilkovna CZ větší balík |
1den | 40,- | 130,- |
Toptrans | 1den | 40,- | 320,- |
Zásilkovna SK |
2dny | 120,- | 100,- |
Zásilkovna SK větší balík |
2dny | 120,- | 180,- |
PPL na Slovensko | 3dny | 120,- | 290,- |
* jedná se o obvyklý čas dopravy (bez záruky), který nemůžeme ovlivnit
Převzetí zásilky
Důrazně doporučujeme důkladnou kontrolu zásilky při jejím převzetí. V případě zjištění porušeného nebo poškozeného obalu doporučujeme zásilku nepřebírat, případně řešit přímo s pracovníkem přepravní společnosti na místě zápisem o škodě.
O nepřevzetí zásilky z důvodu poškozeného obalu nás prosím co nejdříve informujte.
Poškozená zásilka
PPL - DPD - Toptrans - Zásilkovna:
V případě převzetí zásilky spedice PPL nebo DPD a dodatečného zjištění poškození zboží z důvodu dopravy, je nutné nejpozději do 2 dnů od převzetí zásilky založit reklamaci. Pro založení reklamace je potřeba na email kancelar@azfoto.cz zaslat tyto podklady:
- číslo balíku a číslo objednávky
- jméno a příjmení
- tlf. číslo
- popis poškození
a dále fotodokumentaci:
- foto balíku tak, aby byl čitelný štítek
- foto balíku s případnou nálepkou "křehké"
- foto případného poškození balíku
- foto poškozeného produktu
- foto "jak bylo zabaleno" - aby bylo vidět případné použití bublinkové fólie či jiné ochrany
Do vyřízení reklamace, o které Vás budeme informovat, doporučujeme nevyhazovat obal - je předmětem důkazního řízení.
Česká pošta:
V případě převzetí zásilky České pošty a dodatečného zjištění poškození zboží z důvodu dopravy, je nutné uplatnit reklamaci na kterékoliv pobočce České pošty. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po dni převzetí zásilky.
Zásilku je nutno na poště předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení. Adresát má také možnost tento stav hodnověrně doložit jiným způsobem.
Následně nás informujte o poškození zásilky zasláním protokolu o reklamaci od České pošty na emailu kancelar@azfoto.cz , nebo fyzickým zasláním protokolu na sídlo firmy.
Reklamace vady zaslané fotozakázky
V případě reklamace vady u fotozakázky zaslané prostřednictvím smluvního přepravního partnera je potřeba reklamaci uplatnit u AZ FOTO telefonicky nebo e-mailem na adrese kancelar@azfoto.cz s identifikací reklamované fotozakázky (číslo fotozakázky) a popisem důvodu reklamace s přiloženým snímkem, zobrazujícím vadu fotozakázky. Reklamaci posoudíme a budeme Vás informovat o dalším postupu.
Teprve pokud by bylo nutné osobní posouzení reklamace, budeme Vás kontaktovat pro domluvu na zaslání reklamované zásilky zpět.
Reklamace vady zaslaného zboží z eshopu
Podle platného obchodního zákoníku, máte právo reklamaci řešit jak v autorizovaném servisu, tak u prodejce. Pokud máte možnost, doporučujeme kontaktovat servis napřímo, kam reklamaci z našich prodejen následně k vyřízení stejně přeposíláme.
Jednak si tím urychlíte vyřízení reklamace a navíc závadu přímo popíšete odbornému technikovi, jenž přístroj opravuje.
Samozřejmě můžete reklamaci také doručit na libovolnou naši prodejnu.